#1 Skrevet Oktober 23, 2011 Har lakkert mine sorte, men må lakke de opp igjen i ny og ned da det flasser av. Så kommer jo bilen levert med sorte lister orginalt og. Og kanskje sort krom som b5? Lyst til å kjøpe orginalt sort/sort krom og montere det isteden. Så hvordan gjøres dette? Finnes det noen diy, tegninger, skjema osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2011 de bakerste løsner relativt lett..men dee andre rundt taket sitter noe sinnsykt hvis du i det hele tatt klarer å løsne de..de på dørene må løftes opp for å løsnes men av erfaring har jeg som regel endt opp med å lakkere de på bilen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2011 Jeg fant dette. Men vil gjerne ha det litt mer detaljert. Og ikke minst de øvre listene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2011 de metalklipsene har som regel irret fast i bil og list så jeg ga opp til slutt..kanskje du kan spraye på noe guffe som gjør de hyggeligere å løsne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...