#1 Skrevet April 3, 2005 Fikk akkurat et innfall, det vil si at jeg fikk akkurat et tilbud om å kjøpe brukte senke fjører til bilen min av en på jobben min.. noen som kan hjelpe meg med å sette dem på ? ring 41 74 74 74 hvis du/dere har mulighet før treffet i dag..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2005 Veldig fint hvis du kan skrive hva du trenger hjelp til i emne også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2005 da er det på.. men siden jeg har for store bilder får jeg ikke lagt ut noe av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2005 tihi..biltema og kjøp deg sån haydens bok så greier du det 99% sikkert selv. får litt greit verktøy også der som du kan trenge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2005 treige i vendingå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 7, 2005 skarphet har aldri vært min sterke side gjennom alle mine 10 liv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 7, 2005 skarphet har aldri vært min sterke side gjennom alle mine 10 liv heheh.. well said 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 7, 2005 bruk photobucket.com eller noe sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2005 heheh.. well said hehe. Det var kanskje litt off-topic men var bare ment som et tips hvis du hadde lyst å prøve ut selv å lære det. Testet selv og var ganske greit. Aldri vært noen skrumann selv men lært litt og litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 8, 2005 bruk photobucket.com eller noe sånt. takk det funka tror eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 8, 2005 fikk bare lagt opp et bilde for de var for store !?!?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 8, 2005 prøve igjen og alle ligge og på http://www.akoz.net 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 8, 2005 någen flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 8, 2005 enåå flerre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 11, 2005 kaffor har dokk satt på klemmene når fjærbeinet fortsatt står på bilen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 11, 2005 det va før me fant ut at me ikkje trengte det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 11, 2005 hehe , greitt tlf nr du har.. Tror ikke du skal ha noe problem med å huske det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 11, 2005 hehe , greitt tlf nr du har.. Tror ikke du skal ha noe problem med å huske det hehe.. I know.. vil du kjøpa det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 11, 2005 nei , takk men fengende nr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 11, 2005 det va før me fant ut at me ikkje trengte det He he ok.. ja ja det e bedre å ver på den sikkra siå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...