Anbefalte innlegg

Kan disse "stengene" i luftinntak hullet kuttes? Tror dere at de er der bare for å holde den plastikken som skal stå der ordentlig, eller er de med på å "stive" opp plasten i hele fangeren. Skal sette inn gitter så jeg har lyst til å kutte de av, men alternativet er bare å få de sorte istede. Noen fornuftige meninger om dette?

luftinntak polo skjæres.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spekulerte i det samme på en Golf 2 jeg hadde. Fant ut at det beste var å lakke de svart, slik at det ikke ble bølgete i underkant av "hullet". Etterpå så det ikke ut som de var der i det hele tatt.

 

Om du vil se bilde av det kan du trykke på "x '91 Golf Pasadena" i signaturen min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det er det jeg også har tenkt på. Men jeg kommer ikke til å lakke de pga steinsprut. Men jeg har et triks jeg gjorde på den forrige bilen,det er sort el-tape pga blir ikke steinsprut skader i den. Evt så kan jeg bruke sprt folie. Den er jo blankere og blir vel finere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte noe så enkelt som svart emaljelakk :) men vet at enkelte Golf ble levert med et svart plastdeksel over de. Men tror ikke ideen med folie er så dum. Da har du jo angremulighet også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fjernet de og montere inn netting på min X-Polo..... Ble mye finere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.