#1 Skrevet Oktober 23, 2011 (endret) Heisann! Jeg ønsker å kjøpe meg diagnoseutstyr som kan skanne og slette feilkoder, i prisklassen rundt 3-5 tusen kroner. Har sett litt på Ross Tech's Vag-com, men syns det er mer kurant og praktisk med et lite skanneverktøy istedet. Noen som kan komme med innspill? Er det noen forskjell på diagnoseverktøyene i forhold til hvor "flinke" de er til å finne feilkoder? Diagnoseverktøyet skal kun brukes på VW 2006+ med Can-Bus protokoll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2011 Jeg anbefaler deg en Vag-Com, men uansett så kan du ta kontakt med Vidar Larsen http://www.obd2.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2011 Jeg kjøpte Vag-Com fra Vidar Larsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2011 Å det fungere supert :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2011 Ja, absolutt! Er kjempefornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2011 Bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...