#1 Skrevet Oktober 24, 2011 Noen som har en vagcom kabel å låne bort ei lita stund? Trenger virkelig å få sletta maset om service intervall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2011 Trenger du bare kabel eller også pc m. program? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2011 Prøvd denne? http://banksblog.blogspot.com/2007/08/audi-a6-reset-service-light.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2011 Står ikke dette i håndboka til bilen også? Mener å ha vært borti noe sånt da jeg satte å bladde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2011 skulle gjerne lånt kabelen ja, har alt ellers, men min kabel ist kaputt. er service intervall om olje som det mases om og girvalg displayet er rene diskolyset, siden det ikke har blitt nullstilt etter utskifting av girvelger enheten. Noen som har? Trenger den trolig bare i en times tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 26, 2011 Jeg har kabel. Ikke orginal kabel, men funker ihvertfall mot vcds-lite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 26, 2011 Jeg har kabel. Ikke orginal kabel, men funker ihvertfall mot vcds-lite. Hvor og når kan jeg få lånt den? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 27, 2011 Litt treig å svare. Sender deg en PM med tlfnr mitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...