Forslagstråd til arrangementer

Anbefalte innlegg

Da kan vi vel si at vi har gjennomført en særdeles vellykket photoshoot. :) Utrolig bra at så mange dukka opp! : rock :

 

Når det er sagt så kan vi vel allerede begynne og tenke på nye forslag til hva vi skal finne på.

Med pengene vi samlet inn i går så er det kjapt regna i mitt ca 5-6 tusen igjen, dette finner vi nøyaktig utav på møtet i mrg.

Vi kan ev planlegge en ny shoot til våren, julebord, banekjøring, treff, dynodag, osv.

Kanskje planlegge større landstreff, invitere andre klubber osv.

Vi kjører en brainstorming gjennom vintern og ser hva vi finner på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som det også ble noe snakk om igår syntes jeg det hadde det vært utrolig kult å fått til ett større landstreff med utstilling her i Bergen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for en bilpleiekveld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes alle forslagene til Jon var geniale ! Men hvis jeg skulle valg et forslag, så må det bli banekjøring :) Har aldri kjørt eller sittet på i bil på bane før, så det kunne blitt utrolig morro ! Spesielt når Passaten min lader 1,4 bar for øyeblikket :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilpleiekveld/kurs eller dynodag hadde vært morro.. Og naturligvis et skikkelig treff, gjerne med banekjøring på Eikås.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på neste år. fks våren eingang så hadde da vært nydelig om folk frå Bergen og omegn hadde tatt søndagstur til mi og Kjell si herlige heimbygd :) eg kan garantert få til noke matopplegg og plass til å ha bilene utstillt e null problem :) Kunne vært litt kjekt å visa seg på ein liten plass der da generelt ikkje skjer ein skit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på neste år. fks våren eingang så hadde da vært nydelig om folk frå Bergen og omegn hadde tatt søndagstur til mi og Kjell si herlige heimbygd :) eg kan garantert få til noke matopplegg og plass til å ha bilene utstillt e null problem :) Kunne vært litt kjekt å visa seg på ein liten plass der da generelt ikkje skjer ein skit :)

 

Regner med det er Ulvik du sikter til? Det kunne blitt meget bra! Ville jo vært ideelt med en fotoshoot der ! Veldig bra forslag : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns Stian Holkesvik sitt forslag er meget bra. Bergen lokallag består jo av medlemmer som er spredt utover fylket(Ulvik, Nordhordland, Sotra, Askøy o.l), så at vi tar noen søndagsturer rundt om hadde vært kjekt.(eventuelt tirsdagsturer)

Og da kunne kanskje de som kommer derfa og som er kjent der ha lagt opp en kjørerute som inkluderer foto-stopp og mat-stopp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og kansje kjøre via Norheimsund på vei tilbakje så blir det en lang tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker tilbakemeldinga :) Ja e Ulvik eg sikter til.. Eg kunne snakka med lokalavisa her, og eg kan spre eit rykte som vil spre seg som ild i tørt gress! Hadde vært fantastisk å spredd litt "action" og glede her inne, og e faktisk veldig mangen her som har stor interesse for bil! Så eg vil tru at det her kunne vært ein genial måte å fått eit nytt treff på, folk frå bergen og andre steder får seg ein roadtrip / luftetur og ikkje minst så får man reklamert litt for VACN :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns Stian Holkesvik sitt forslag er meget bra. Bergen lokallag består jo av medlemmer som er spredt utover fylket(Ulvik, Nordhordland, Sotra, Askøy o.l), så at vi tar noen søndagsturer rundt om hadde vært kjekt.(eventuelt tirsdagsturer)

Og da kunne kanskje de som kommer derfa og som er kjent der ha lagt opp en kjørerute som inkluderer foto-stopp og mat-stopp ;)

 

Eg har 2 NYDELIGE favorittplasser der eg tar bilder :) kan bort å ta eit bilde etterpå så man får eit inntrykk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har 2 NYDELIGE favorittplasser der eg tar bilder :) kan bort å ta eit bilde etterpå så man får eit inntrykk :)

 

Innspelet er bra , eg skal ta da vidar med resten av styret :-)

 

Her kan folket få eit lite inntrykk av bygde : Ulvik I hardanger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes forslaget om turer av og til hørtes veldig bra ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er eit forslag til tur, Funäsdalen februar 2012! Artigt artigt:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er eit forslag til tur, Funäsdalen februar 2012! Artigt artigt:D

 

Det er herved vedtatt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er herved vedtatt :D

 

Hadde vert artig ja men men nokon må vera heima og forsvara landet og ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ein sambuar som skal holde fartet hvertfall:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg liker og helst at det går litt på frem og ikke bare dekksparking, cruising til voss og herjing på glattkjøringsbanen hadde vi en periode "rutine" på, veldig gøy.

Andre turer er jeg og med på :)

 

Sjekk "konvoien" i 2006:

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, er mye en kan finne på om viljen til å organisere slikt er tilstede.

 

Feks, Julebordsamling, evt pizza & øl treff på peppes... Cruising og glattkjøring på Voss. Legge tirsdagstreffene til diverse bedrifter rundtom som har relevans og er int til å ta imot klubben, feks bremsekveld.

Hadde jo også vært knas med å fått igang et utstillings/grisekjøringstreff på Eikås på sensommeren, har vært gjort med stort hell før så lar seg nok repetere.

 

Ellers er det jo endel som har lokaler og verksteder rundtom med plass, så da kan jo det legges opp til en cruising og besøk om noen vil det. Bør da stilles med varme valfler og lunken kaffe;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke Eikås veldig liten da?... har ikke vært der på noen år... så husker ikke helt. Men er lett med dersom det blir arrangert noe slikt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig mange gode forslag her :) Me like :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garasjetreff hadde vært morro. Jeg prøvde å få gjennom dette når Thomas Gulbrandsen var styreleder. Dette var riktignok på vinteren, men de eneste som dukket opp var leder pluss 2. Virker som det nå er mer interresse for fart i lokallaget, men nå deler jeg lokale med flere og det spørs om det er så interessant for vedkommende utenfor klubben å få fremmede dradd inn i lokalet. Men om noen stiller med treff i SIN garasje så kommer jeg hvis det passer :)

 

Forøvrig, så kan jeg til sommeren invitere på grilling og garasjevisitt i min private garasje. Flytter inn i nytt hus med dobbelgarasje og stor hage/tomt, så det lar seg fint gjøre å samles der :) Gjerne til dugnad når jeg skal lage terrasse :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns Stian Holkesvik sitt forslag er meget bra. Bergen lokallag består jo av medlemmer som er spredt utover fylket(Ulvik, Nordhordland, Sotra, Askøy o.l), så at vi tar noen søndagsturer rundt om hadde vært kjekt.(eventuelt tirsdagsturer)

Og da kunne kanskje de som kommer derfa og som er kjent der ha lagt opp en kjørerute som inkluderer foto-stopp og mat-stopp ;)

 

Likte dette forslaget :):) Felles cruising med mat stopp osv langs ruten hadde vært kjekt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.