#1 Skrevet Oktober 24, 2011 (endret) Er det noen som kan legge på Solfilm kjøpt på Torshov Bilrekvisita? Skal på ei bakrute Golf IV, ikke stv. Og hvor mye må jeg betale for det eventuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2011 Spør om det samme på min. 5 ruter. Eventuelt 7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2011 Hei! Da har jeg sjekket opp her og der! Har fått et tilbud fra en som driver med sånt. Fast pris på 3500,- uansett bil. Men 4500,- for 7 ruter. Diskuter pris hvis man skal ha lagt på 1,2 eller 3 ruter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2011 Hei! Da har jeg sjekket opp her og der! Har fått et tilbud fra en som driver med sånt. Fast pris på 3500,- uansett bil. Men 4500,- for 7 ruter. Diskuter pris hvis man skal ha lagt på 1,2 eller 3 ruter! Nummeret til Roger Bolstad: 97019844 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2011 Nummeret til Roger Bolstad: 97019844 Roger er klart billigst på dette. Uten tvil..Kommer nok til å bruke ham jeg også, om jeg skal tone ruter noen gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2011 Hvilken film er det snakk om her?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2011 Og denne bolstad holder til hvor? Øyvind, var det "Ida" som la filmen på din første gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2011 Og denne bolstad holder til hvor? Øyvind, var det "Ida" som la filmen på din første gang? Nei, det var skiltsystemer.... Kan trygt anbefale Ida, hun er skikkelig flink 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 1, 2011 Hvilken film det er vet ikke jeg, men han som legger gjør d! Han har lang erfaring og er flink. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 1, 2011 Hørtes interessant ut. Vet du om han tar ut rutene (de som går opp oog ned) når han legger på film? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 1, 2011 Anbefaler å ta en telefon til han, så får man et bedre svar enn jeg kan gi!! Nummer står lenger opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...