Bryter til tåkelys, Audi A4 B5

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man kan koble om bryteren til tåkelysene bak, slik at ikke grøftelysene slår seg på samtidig? : hjelp :

 

Bilen er forøvrig bruktimportert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du plass til en ekstra bryter i panelet ditt?

Om du har, kan du koble deg direkte inn på bryteren slik at du kun får tåke/grøftlys. Da ved å bruke denne nye bryteren som bryter strømmen til baklykten (tåkelyset).

 

//P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har to brytere. har byttet pære på tåkelysene slik at jeg har 4 kjørelys.

når jeg slår på "tåkelysene" kobler grøftelysene automatisk inn.

må vite hva som må klippes/kobles om får at ikke dette skal skje:

:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare foreta en liten tyvkobling i baklykta? Det vil si å koble "tåkelysene" inn sammen med baklysene. Da er du kvitt hele problemet!

Verre er det ikke.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er en mulighet.... men ville ha med bryteren slik at ikke grøftelysene slo seg på? andre som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er en mulighet.... men ville ha med bryteren slik at ikke grøftelysene slo seg på? andre som vet?

 

 

Jeg skjønner ikke helt hva som er feil , men om du slår på tåkelys bak så kommer foran på automatisk, 2 brytere skal du ha om du har foran også og da kan du slå på foran uten at bak går på. Se på Jostein B sin om du ikke skjønner, den har orginalt opplegg for tåkelys foran

 

Er ikke byttet om på noe her da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er en mulighet.... men ville ha med bryteren slik at ikke grøftelysene slo seg på? andre som vet?

 

 

Var ikke poenget at du skulle ha parklys i det som tidligere var tåkelys??? Jeg personlig kan ikke fitte og begrape hvorfor du absolutt skal kunne slå dem av og på?

Men det er det mulig du har noen fikse grunner til???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.