Anbefalte innlegg

Tredørs fikk femdørs front.. Ikke fotoshop! : rolleyes

Hva syns dere? Hade tråden ute en gang tidligere, men fikk ikke no respons.. nye bilder m bedre oppløsning!

nyfront.jpg

nyfront2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo bra ut, men litt kipt med den listen bortover.. Har montert lister bortover i øvre og nedre grill jeg. Skal sette på den du har satt på også, men det har ikke blitt noe av enda.. Har den liggende i bilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av fronten din? : rolleyes Vurderer å skaffe meg lister til hele grillen jeg oxo. Har du kjøpt de fra inpro eller? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice, ser meget bra ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes dette så veldig bra ut. Ble veldig bra med den cromlista tversover, det er DET som mangler på Sportbacken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av fronten din? : rolleyes Vurderer å skaffe meg lister til hele grillen jeg oxo. Har du kjøpt de fra inpro eller? :)

 

Har desverre ikke tatt noen bilder ennå, men kan gjøre det iløpet av dagen.

Er ikke inpro jeg har kjøpt. Kjøpte fra chrometuning til den øvre grillen også kjøpte jeg meg en rull med 10m chrometape fra 3m som jeg har brukt til den nedre grillen. Chrometuning bruker 3m lister med unntak av de som er til facelift a3 grill og de som er nederst om man bestiller lister til å ha rundt rutene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg tatt bilder..

 

Legg merke til listen nederst på lyktene også ;)

 

Ffffffan.. glemte å sladde skiltet :D:D

DSC01924.jpg

DSC01917.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommelen opp fra meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg oxo montert lister i grillen oppe og nede, men jeg får ike lagt inn bilde enda pga det elendie kameraet mitt : bh :

Skal prøve å fikse noe...

Stili skilt!! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

In-Pro lister du har montert da?

 

Litt OT; Hvor mye er bilen din senket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er meg du spør, så har jeg laget disse listene selv.. : rolleyes

 

Min bil er senket med HR fjærer 35 mm.. Hadde planer om å spare opp til justerbart, men så kom leiligheten, hehe... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laget selv? av hva da? hehe.. Mine er jo på en måte laget selv også.. kuttet opp selv av chrome tape :)

 

35 mm ja.. ser litt lite ut.. lurer på om jeg skal gå for 50mm fjærer på min. Fikk 19" felgene i dag, så i kveld blir det montering :)

 

Spare opp til justerbart? hva er det? Det heter luftsenking :P

 

Iallefall det jeg har lyst på.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laget selv av 3M chrometape jeg oxo :)

19"?! Fett!! Få inn bilde!!!! : cool :

Jeg vet det ser lite ut med 35mm senk, men om jeg har folk i baksetet subber faktisk dekkene i skjermen bak... kjører med 255 bak da, men..

Hva slags dim blir det på din?! Å hva slags felg?!?!?! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rått!! :tilber:

Jeg tror kanskje du må valse litt innerskjermer om det subber. mine subber oxo. koster rundt 750 pr hjulbue, og du slipper å lakkere! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.