#1 Skrevet Oktober 24, 2011 Som topic seier har vi noen i lokallage med VagCom som har lyst å programere, blinklysa fremme til lyse svakt under kjøring? Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2011 eg har ledning, men eg kan ikkje me an heilt hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2011 Vet du om det er mulig da? Ikke alle biler det går på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2011 Ja eg vett det går ja. Det er på min Passat 3C. Men jeg piper deg Dag Anders, skal nokk få det til selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2011 Ein ting å ha kabel.. men du må vel ha programvaren og kan eg tenka meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2011 Ein ting å ha kabel.. men du må vel ha programvaren og kan eg tenka meg som ein kan laste ned fra ross tech sine heimesider. Lisensen ligger i kabel, ikkje i programvare etter slik eg har forstått det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2011 Stemmer det, men det er greit å vite hva en driver med også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2011 Stemmer det, men det er greit å vite hva en driver med også Det var vertfall ikke noe problem, var jo så lett forstålig programmvare. Skal ikke gå ann og gjøre feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 2, 2011 Kanskje ikke på denne jobben, men når du begynner med langkoding så kan det fort bli kluss... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 2, 2011 Eg vet ikke hvilke biler man må montere den ekstra boksen for og få dette til, men vet at på min A4 B7 så gikk det fint. Bare programmere lysene til Canada oppsett så ble det slik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...