#1 Skrevet Oktober 24, 2011 (endret) På lørdag så byttet jeg ut pærene i nær, fjern, park og tåkelys. I park og nær satte jeg inn DETTE settet. Ble veldig bra etter montering. Men i dag så ser jeg at ene park-pæra ha fått et helt annet lys enn det det var på lørdag. Er jo helt nye pærer, så ser liksom ikke grunnen her. Hva kan dette være for noe? Etter montering: I dag, samme side: I dag, andre side, fremdeles samme lys som etter montering: I dag, begge sider: Som det kommer frem av bildene, så er det blitt et betydelig mer gult lys i høyre lykt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2011 Jeg vil gjette på enten dårlig strøm/jording eller en defekt i pæra. Jeg skulle til å foreslå dårlig kvalitet på pærene, inntil jeg så at det var Philips. Har du visuelt inspisert pæra, annet enn lyset den gir fra seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2011 Jeg vil gjette på enten dårlig strøm/jording eller en defekt i pæra. Jeg skulle til å foreslå dårlig kvalitet på pærene, inntil jeg så at det var Philips. Har du visuelt inspisert pæra, annet enn lyset den gir fra seg? Ikke inspisert pæra nei, bare lagt merke til at det er et HELT annet lys i den i dag, 2 dager etter montering. Trodde ikke at disse små pærene reagerte såpass på spenningsfall? Og da burde det vel ha vist med en gang etter montering? Får vel måle litt en dag, og sjekke litt mer. Prøve å bytte side på pærene. Merkelige greier. : klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2011 (endret) Tok en kikk på saken i dag, og det viser seg at det blåe i glasset er borte rett og slett. Nå ser det bare ut som en svidd vanlig pære (glasset er helt mørkt, ser ut som det er sotet). Trodde det var blått glass, men det er det tydligvis ikke. Satte inn 2 vanlige pærer, så er det ihvertfall likt. Spørst om det ikke er noe pirat-pærer da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...