#1 Skrevet Oktober 24, 2011 Hei! Har hatt dette liggende en stund, og kommer vel ikke til og bli brukt så like greit å selge det. Er som sagt interiør fra en 93 modell Vento VR6 i veldig bra stand i blått stoff. Er litt møkk/støv som har heftet seg i setene, men ikke noe en god rengjøring får av, ser også verre ut på bildene pga blits i mørkt rom.. Har ingen aning på hva dette kan være av interesse og prismessig, men tenkte meg en sum rundt 2500kr ? Kan hentes i Østerdalen eller Hamar. Ring/sms på 48 23 90 19 eller ta kontakt via PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2011 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2012 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2012 Det va nå ennå bra, at du skulle selge det nå, når jeg har søkt etter noe sånt her på forumet i flere år, nå som jeg har bestilt fra scotland så kommer dette for salg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2012 Det va nå ennå bra, at du skulle selge det nå, når jeg har søkt etter noe sånt her på forumet i flere år, nå som jeg har bestilt fra scotland så kommer dette for salg Det har ligge ute siden i oktober i fjor da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2012 hvordan i all verden kan jeg da ha unngått å å finne de da? Rart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2012 Det vet jeg ikke. Men ble lagt ut 24 oktober. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 26, 2012 Kan jo løfte denne igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 29, 2012 Ligger her fortsatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...