#1 Skrevet Oktober 24, 2011 (endret) Skulle vist om det er links-gjenger på reimhjulet som står på veiven: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2011 Er det i det hele tatt noen VAG som har det på fremre veivbolt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2011 Ikke såvidt jeg vet, har aldri opplevd det i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2011 Ikkje vett eg?, bare spør eg så eg er sikker hvilken vei eg skal skru, sitter jo så inni hel...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2011 Det er godt den sitter, har sett for mange av de som har løsnet også....(må ikke løsnes ved register bytte) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2011 Det er godt den sitter, har sett for mange av de som har løsnet også....(må ikke løsnes ved register bytte) Ja sant det, skal bytte litt mer enn register kan du sei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2011 (endret) Et lite tips for å sjekke om det er links gjenger, er at bolter med links gjenger KAN ha ett hakk i "hjørnet" rundt hele sekskanthodet for å indikere nettopp dette Eksempel: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...