Anbefalte innlegg

Får prøve å møte på "såftwasjen" rundt 16.00 jeg og da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder meg til Statoil på Bjerke jeg. Greit trykk i selvvasken og varmt vann i såpe-programmet samt 4 båser. Men der er det ingen kran til å tappe vann, så da må man evt. ha med ferdig bøtte hjemmefra.

 

Jeg kjører ikke gjennom ut av bomringen for å kjøre tilbake igjen der jeg kom fra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder meg til Statoil på Bjerke jeg. Greit trykk i selvvasken og varmt vann i såpe-programmet samt 4 båser. Men der er det ingen kran til å tappe vann, så da må man evt. ha med ferdig bøtte hjemmefra.

 

Jeg kjører ikke gjennom ut av bomringen for å kjøre tilbake igjen der jeg kom fra :P

 

Tror du må sjekke ut kartet litt nøyere Mr Grønholm Geertsen. Softvasken på Oppsal er langt innafor bomringen, og kun overkant av 5 minutter kjøretur fra Gokarten. Det er ikke snakk om noen landtur selv om du er på andre siden av byen;)

 

Det er også stor parkeringsplass foran vasken hvor man kan slå av en prat mens man venter før og etter vask.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer etter jobb, med bil som ikke er vasket siden september.:P

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du må sjekke ut kartet litt nøyere Mr Grønholm Geertsen. Softvasken på Oppsal er langt innafor bomringen, og kun overkant av 5 minutter kjøretur fra Gokarten. Det er ikke snakk om noen landtur selv om du er på andre siden av byen;)

 

Det er også stor parkeringsplass foran vasken hvor man kan slå av en prat mens man venter før og etter vask.

 

: dum ::o

 

Du har jo helt og aldeles rett unge lovende Hr Haugland : ja :

 

Så ikke så veldig nøye på kartet, og Oppsal forbinder jeg med "ut av bomringen" :P Sees på Softwash i 16-tiden da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å glede meg nå! 50 min til jeg drar :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil plukke opp en stakkar i Lillestrøm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg sikkert Tenkte å dra sånn i 16.45 tiden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra oppmøte med 15 stykker som kom å kjørte. kommer ut med listene i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Rune-André kom under 30, eller? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Rune-André kom under 30, eller? ;)

 

Det var jo faen ikke mulig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å se resultatene i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv vært under 30 tidligere på den banen men som Rune-André skriver var det ikke mulig i dag. Har aldri opplevd så glatt bane der før som det var nå. Usikker på om det er dekkene på de nye kartene eller om det var underlaget men det var utrolig dårlig feste og masse drifting inn og ut av svingene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og når ikke engang Morten klarte å komme under 30 sekunder, så var det iallfall ikke håp for noen andre!

 

Men så ufattelig gøy det var likevel : rock :: smil ::evil:

 

Synes det var mye bra og fair fighting! Morsomt å kjøre og ikke minst morsomt å se på : ja :

 

Men neste gang kan vi gjerne booke 3 heat på forhånd : cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja når vi først er der som er utrolig sjeldent synes jeg vi kunne tatt 3 heat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig som Knut-Erik skriver her. Men, banen er noe forandret. Hvis jeg ikke tar feil så lå jeg på 27 - 28 på den gamle banen.

 

Og til de av dere som lurer på hvorfor jeg kjørte så fort så legger jeg ved et bilde av samlingen min :)

2011-11-07152420.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig som Knut-Erik skriver her. Men, banen er noe forandret. Hvis jeg ikke tar feil så lå jeg på 27 - 28 på den gamle banen.

 

Og til de av dere som lurer på hvorfor jeg kjørte så fort så legger jeg ved et bilde av samlingen min :)

2011-11-07152420.jpg

 

JUKS! : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha.. juks å ikke fortelle om det før vi starta da!

 

Var bra kjørt av mange igår ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imponert av meg selv at jeg klarte 2 plass :) med så lite bane erfaring som jeg har og med litt ekstra vekt i forhold til mange så jeg er veldig fornøyd :)

 

Takk til alle for en kjempe kveld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget imponerende kjørt av mange i går : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var veldig hyggelig i går! Håper dette kan bli gjentatt :) Takk for trivelig samvær!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det med resultatene? :)

 

Synes vi må få til en runde til i mars! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de er på vei.. inne om ca en times tid tipper jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det blir noe i mars får jeg kanskje vært med og om ikke annet sett på ;) kommer litt ann på skiftjobbinga mi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.