#1 Skrevet April 3, 2005 Som topic sier, så trenger jeg sommerhjul på touran'en.. Venter på sommerhjula mine, men det tar TID... så må ha noe midlertidig.. Er det noen som har noe å enten låne bort noen uker, eller selge meg? kan gjerne være 18 eller 19 tommere.. men også andre ting.. Hadde vært en fordel om det var i nærheten av Ålesund da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2005 e har nokken 13 tommera som sikkert passer perfekt på vogna di Trond Wiggo... det er stålfelger [med litt rust på]... så de ligner jo på de du har bestilt også da.... Ikke det at jeg forstår hvorfor du absolutt skulle ha 16" STÅLFELGER på den helt nye bilen din.. men det er jo hver sin smak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2005 Du må få deg dame snart Sindre.. du har for lite å gjere på... dessuten.. syns det e dårlig å skryte på deg ødelagt menisk som idretts-skade.. må ha sett på på tv'n eller nokka da og slått kneet i bordet når du sku reise deg??? men 13" eran dine har for lite hull.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2005 hehe... du meina? Deilig det mann... men sef... dame er jo tingen.... kanskje jeg skal legge ut en tråd her, om at jeg ønsker dame... Corrado byttes i fint brukt dame... eller ivertfall dame.... kan godt være litt "kantkjørt"... og "karosseriskader" kan jo alltid fikses. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2005 LITT drøy dim på bakhjula kanskje for å få de på Touranen, men ellers pene og ikke minst billige skrudde Lorinser felger (med tanke på nyprisen) Annonse Eller kanskje 17" OZ Opera? Annonse Ellers så er der jo som sagt 19" A8 felger til 12.000 som jeg sendte deg link til på PM tidligere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2005 Bilder av Touran med 20". Første jeg har sett, men sikkert ikke siste. Plutselig så pjuslete med atten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2005 Hadde aldri trodd de var 20 uten at du skrev det, ville tippet utifra bildet at de var max 19 Johs Lunde i Stavanger har også Touran med 20" som demobil, har ikke sett den selv enda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 12, 2005 Kansje fordi det er 35profil. Litt rart eller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 13, 2005 35 profil i 20" på Touran blir jo helt feil.... kun 30 eller mindre som gjelder i 20"! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 13, 2005 Pene de BBS'ene. Hva heter den modellen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 13, 2005 Som topic sier, så trenger jeg sommerhjul på touran'en.. Venter på sommerhjula mine, men det tar TID... så må ha noe midlertidig.. Er det noen som har noe å enten låne bort noen uker, eller selge meg? kan gjerne være 18 eller 19 tommere.. men også andre ting.. Hadde vært en fordel om det var i nærheten av Ålesund da.. Hadde du vært litt våken kunne du fått kjøpt Porsche-felgene mine men de har jeg allerede byttet vekk mot noen Bolero-felger. Nå er det trimming for alle penga her (Turbo,eksos-manifold,dyser,lmm) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 13, 2005 Pene de BBS'ene. Hva heter den modellen? BBS CK resten leser du her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=71279 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 13, 2005 35 profil i 20" på Touran blir jo helt feil.... kun 30 eller mindre som gjelder i 20"! Husk å si det til Skotner også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...