#1 Skrevet Oktober 25, 2011 (endret) Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg Vag-Com av Vidar Larsen Har nå tatt feilsøk av min 2007' Passat, og har fått flere feilkoder som sier "Open or Short to Ground" - enkelte feilkoder sier også "Open or Short to Plus" Lurer veldig på hva dette egentlig betyr - om det er kortslutning eller rett og slett dårlig kontakt? All tilbakemelding mottas med stor takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2011 Open=brudd i kabel. Short to ground=kortslutning til jord. Short to plus=kortslutning til pluss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2011 Open=brudd i kabel.Short to ground=kortslutning til jord. Short to plus=kortslutning til pluss. Tusen takk for fin forklaring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2011 Jeg tolker dette også som mulighet for at en giver er defekt og dermed "kortslutter" kretsen. Trenger ikke nødvendigvis ikke være brudd i kabel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2011 Jeg tolker dette også som mulighet for at en giver er defekt og dermed "kortslutter" kretsen. Trenger ikke nødvendigvis ikke være brudd i kabel. Brudd og kortsluttning er jo 2 forskjellige ting da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...