Inpro speilkappe passer ikke min A6 -04

Anbefalte innlegg

Tenkte bare å lage et lite notat ang chrom vs alu kapper på min A6 da det har vært en lang runde for å få noe som passet 100%.

Etter mye frem og tilbake med norsk bildelsenter så ble inpro speilkapper (chrom) retunert og det ble montert alu-look kapper fra viewmax (levert av NBS).

Problemet mitt med inpro var at kappa som skulle på høyre side var 3-4mm smalere enn den til venstre, noe som gjorde at dekslet som er i underkant ikke passet 100%. Dekslet bulet ut i forkant (se vedlagt bildet). Kappa til venstre side fra inpro passet dog helt fint, kun høyre som var problemet.

Men alu-look kappene var identiske i mål og passet min 04 modell 100%. Så disse kan jeg absolutt anbefale (kjøpes på bildeler.no).

Morsomt hvis andre som har vært borti dette poster sine erfaringer. Disse speilkappene skal passe flere biler og ikke bare 99-04 A6 etter hva jeg har skjønt.

imag0156l.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.