#1 Skrevet Oktober 25, 2011 (endret) Hei. Vindusruten ville ikke kjøre helt ned, men valgte heller å "løsne" fra vindusheisen. Lyden som kommer fra vindusheisen er mer knase aktig som om noe knuses. Vinduet er fullt bevegelig, men er nå teipet i øvre posisjon. Er det noen som har skrudd på noe lignende tidligere og har tips for å holde prisen nede (er ikke veldig keen på å la Møller-mafiaen rane meg for dette....)? Holder til i Bergensområdet, så hvis noen er flinke på å skru og har lyst til å tjene en liten slant, eller kjenner noen som kan dette her, hadde det vært flott om dere kunne gitt en lyd!! Mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2011 Hei. Har akkurat vert ute å demontert førerdøren på vår 3bg med samme symptomer, altså med knaselyd og det virker som vinduet er løst og måtte teipes oppe... Problemet med vår var at vaieren har blitt slakk på en måte og har begynt å vri seg og det har blitt en "knute" på vaieren... Så vaiersystemet ser ut til det må byttes, hvis jeg er så heldig at det går ann å bytte bare den delen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2011 Har bestilt rep. kit på eBay. Ikke det billigste de hadde, men det jeg syns virket greit i forhold til pris... http://www.ebay.com/itm/180689086993?item=180689086993&viewitem=&vxp=mtr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...