#1 Skrevet Oktober 25, 2011 hallo. har rasa girkassa i min audi s4, er orginalt 5trinns men siden den må ut så lurte jeg på å bytte til 6 trinns, eventuelt diesel kassa. men åssen er det med utvekslinger i fram diffen på 5 trinns kassa i forhold til 6 trinns kassa og 6 trinns diesle? hvilke koder går over hverandre uten å bytte bakdiff ? er en 92mod s4 2,2t det er snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2011 Nesten alt av 01E kasser passer så vidt jeg vet. Kun Allroad kasse som har en annen utveksling. Står en del her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=202954 Eller så kan du søke på 01E under teknisk. Utvekslingen på bakdiffen din er 4,11 men det har så godt som alle 01E kassene så det er ikke noe problem. Husker ikke alle kodene som passer, men noen av de er: CBL, CMG, CGR. Du kan lese mye om det på: http://www.elektro.com/~audi/01E/ Når du ført skal ta skrujobben så prøv og finn en kasse med forsterket første gir, dette finnes på RS2, S2 fra 95mod og oppover og S6 bygget etter Juni 96. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2011 Samme utveksling på alle, så går rett på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2011 01E kasser fra V6 tdi har 3.889 i sluttutveksling. Både A4 og A6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2011 Samme utveksling på alle, så går rett på. Du tar feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2011 Du tar feil! Nå tenkte eg mest i retning kasse som ville være naturlig å leite etter om han ville oppgradere til 6trinns, altså C4/B4/B5 kasser fra S/RS biler eller C4 2.5tdi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 27, 2011 passer en 6 trinns FDP kasse fra 2001 modell B5 RS4 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 27, 2011 Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...