#1 Skrevet Oktober 25, 2011 Hei! Bilen min fungerte bra igår, imorrest skulle jeg ut en tur, å merket at når jeg ga full gass begynnte det å rykke veldig ! :@ Har vært av med diesel/vacuum pumpe, men etter denne ble montert sammen igjen fungerte alt som det skulle. Har skjekket vacuum slanger og diverse kontakter, har prøvd å koble fra powerboksen, men akkurat samme uten. Føles ut som "chippen" slår seg av og på ved pådrag, mister motoreffekt. Har ikke byttet luftmengdemåler enda. Noen som har noen forslag ? Kan luftmengdemåleren bli defekt over natten ? Forbaska irriterende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2011 Bilen er like ille når luftmengdemåleren er frakoblet, er dette riktig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2011 Kan diesel/vacuum pumpa plutselig ta kveld ? Luft i systemet ? Virker som om bilen får fuelcut, har byttet lmm, ble ikke bedre ! Forbruket har gått opp på tomgang fra 0.4-0.5 l/h til 0.8-0.9 l/h . Noen som har noe forslag !! ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...