AbT B300 (Audi 80/90 instrument trøbbel

Anbefalte innlegg

Har en tid hatt problem med at tempmåler reagerer bare en gang iblant, lampa for fjernlys lyser på nærlys. Når jeg slår over til fjernlys slukker denne, og ca halve speedometeret blir mørkt. Og nå ikveld sluttet speedoen og virke. : mad : har søkt inne på forumet her, og de trådene jeg fant tyder på lodding på kretskort og det er ikke min greie.:o

Så jeg håper at en av de med slike kunnskaper her inne kan hjelpe meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plukk det i biter, gå over kontakter med elektrorens og se etter fysiske sprekker i kretsbaner. Overføringen fra kretskortet til selve instrumentene (tankmåler, tempmåler osv) har jeg vært ute for at kan være dårlig. Kan også være det potmeteret til lysjusteringen som er defekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lysjustering funker, det gjør tankmåler også: klø :

Får ta ut dritten i morgen og se litt, men når det kommer til elektronikk så er jeg superblank

Hadde vært greitt og få det iorden da salg av denne er under vurdering : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.