#1 Skrevet Oktober 25, 2011 Fikk svar fra en svenske på pros på en E85 chip, 2500 NOK. Men han mente at jeg trengte større dyser, ca 30 til 40% større dyser. Noen meninger om dette? er litt grønn på vr6, men er villig til å lære 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2011 Det er lurt å ha litt større dyser på ren E85 oppsett til VR6. R32 oppsettene blir levert med større dyser. Noen også med ekstra inline pumpe. Tommel regelen er 30% større forbruk. Hvis han Svensken leverer chip, burde det være ferdig oppsett med 30-40% større dyser som du skriver. Plugn/play. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2011 Sett i de dysene som chip er laget for. Hvis ikke han som selger chip vet hvilke dyser programmet er laget for så hadde jeg vært meget skeptisk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2011 hva slags dyser kan det være snakk om? str osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2011 Er vel 218cc dyser orginalt på 12v VR6 om jeg ikke husker feil. De har endel å gå på. Hadde kompressor kit som ladet 0.6bar og brukte orginal dyser. Men besnintrykket var bumpet opp fra 3 til 4 bar. Perfekt AFR. Kjører 50/50 95blyfri E85 på 24v Golfen min. Går helt perfekt. Prøv deg fram på 12Vn din. Skal Svensken levere E85 kit, må jo chippen være laget for dysene du har evnt skaffer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2011 (endret) Takker skal se hvilke dyser som trengs. Google er en fin ting men skal også høre med han svensken om chippen er laga for dysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...