#1 Skrevet Oktober 25, 2011 Hei og hopp. Jeg har en '98 A4 som er chippet til ca195HK. Jeg har ingen turbotrykk. Jeg har ikke målt trykket, men merker at turboen ikke kommer. Jeg har byttet N75-ventilen, da jeg trodde det var problemet. Merket ingen forskjell etter ventilbyttet. Har prøvd å lese litt om dette og det kan virke som LMM'n eller lambdasonden er defekt? Kan man finne ut av det ved hjelp av vagcom? Er det eventuelt noe annet som kan være defekt? Alexander. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2011 Sprekk rift eller en slange som har hoppet av på intercooler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2011 Fant en slange mellom turbo og n75-ventilen som ikke var sånn som den skulle. Fikk fikset den. Nå lader den fullt, men lugger litt. Tenkte å bytte alle vakumslanger og se om det hjelper mot luggingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...