#1 Skrevet Oktober 25, 2011 Legger ut her i en slags midlertidig tråd før jeg legger det i mediaforumet. Grunnen er at jeg skjønner folk er litt utolmodig (skjønner deg godt ) så tenkte å legge ut ettersom dem blir "ferdige". Som sagt, skjønner folk er utolmodig, men da jeg er 8-10timer per dag på skolen for tiden går det litt treigt med bildene. Litt mye samlebånds-redigering også så føler jeg ikke får lagt helt tiden i hvert bilde. Redigering av skiltnummer, som jeg hadde tenkt, tar desverre alt for mye tid nå så hvis folk ønsker at skiltnr sladdes vennligst kontakt meg per pm Men jah, her er bildene så langt; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 26, 2011 Fy f så bra bilder Har du fleire av "raudingen" min ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 26, 2011 Kooonge!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 26, 2011 Fantastisk!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 26, 2011 Meget bra bilder Sindre!! Men UR skilt syns jeg du kan ta deg tid til å sensurere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 26, 2011 Godt jobbet, Sindre:D Skamtøffe bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 26, 2011 Masse feite bilder! Takk skal du ha Sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 26, 2011 Nokre bilder idag også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 30, 2011 Da mener jeg PM til alle som var med har blitt sendt. I pm finner dere info om hvordan å laste ned bildene Hvis du ikke har fått pm, gi meg en beskjed Edit: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=225061 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 31, 2011 Her er 6 av bildene jeg tok, som jeg valgte ut! stiller nok med litt dårligere optikk og lavere skills enn Sindre, men men http://www.flickr.com/photos/vegardpix/tags/vacn/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...