#1 Skrevet Oktober 26, 2011 hei.- har fått vibrasjoner i bilen, kjenner det best ved litt hastighet under belastning, la om til vinterdekk nå. og samme problemet der. er det disse som har svakt sviinghul? er det eventuelt noe som går på reklamasjon\garanti? km stand 57 000. Karosserikode: 3C Motorkode: BKP/BMP Motoreffekt: 103 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2011 Sjekk at ikke gummien i hardy koblinga bakerst på mellomakselen er stivna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 21, 2012 Hei du Det samme har jeg på min passat også kommer vibrasjoner og støy(brumme lyd) når jeg belaster motoren, kjnner det beste rundt 60 km/t og ved 120 km/t. På verksted så sa dem at det kan være noe med mellomakselen så dem skal ta den ned og kjøre den på tohjulsdrift. Har time på torsdag. Har lest her inne at det kan være en demper til mellomakselen er det noen som har vært borti noe av det samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...