#1 Skrevet Oktober 26, 2011 hey jeg sliter med at co målingene på motorene er for høye og lurer på ka som feiler den. er det grunn innstillingene som må gjøres om igjen. lurer også på kordan eg kan få sjekket lamdasondene om de fungerer. har hatt en lekasje på manifoilen tidligere men den er nå fikset og eg kan ikke finne noen andre lekasjer. er det noen som har andre forslag på ka som kan være galt med bieln. mvh bjørn ove thune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2011 AAH er vel 2.8 V6. Her er det ingen grunninnstilling, om alle sensorer er i orden skal det bli riktig, elektronikken styrer alt. Hvor høye er tallene, og er katalysatorene i orden? Mest vanlige syndere er motortemperatursensor og lambdasonder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2011 hadde samme feil på min audi 100. 2,8. etter og ha prøvd det meste så stakk jeg på feiltema og kjøpte en ny kat til 600 ish kr. festet den midlertidig midt under med skjøyte stykker og mye eksos pasta. rett på eu kontroll. (godkjent) hjem og nappe av skitn. fylte ei flaske med dyserens på tanken også. var vell 10 ltr der el nokka. ane ikke om det hjalp da men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2011 fikk vite av en annen at det var en grunn innstilling på luftsensoren, husker ikke ka den heter akkurat no, den rett etter filteret. kat'en på denne bilen er ikke mer enn 2 år så har ikke tenkt så mye på den, men kan jo selvfølgelig hende at det er alt som skal til. takk for gode svar men er det noen som vet hvordan det går an og ta en enkel sjekk på lamdasonder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2011 tallene er forresten 3,47 på co'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...