hjelp vindusvisker fungerer ikke.

Anbefalte innlegg

er langt fra hjemme og har grå skyer over meg....sluttet vindusvisker vindusheiser og blinklys hvor er dette syyrt ifra? Er det noe eg kan fikse kjapt sjøl eller trenger eg dyser.. HJelp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første punkt på listen er jo å sjekke sikringene, men det har du kanskje gjort allerede? Siden blinklysene har sluttet å fungere samtidig tyder jo det på at det er snakk om en elektrisk feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kjent svakhet på flere Audier fra den tiden at mekanismen blir treg og motor overbelastes slik at den ryker. Har også vært borti at kuleledd har hoppet av pga samme årsak, da hjalp det å bare klemme den på igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg var litt stresset kan du sei, skulle kjøre 450km og det begynte å hølja ned. men gikk over alle sikringene igjen, og fant en 15A kurs som var sprengt ja, litt snodig at denne tar både vindusvisker blink og vindusheiser.

Men takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.