#1 Skrevet Oktober 27, 2011 Hadde service i Sverige ved 117000km for bytte av regreim, olje osv. I går ved kjørte 124000 km får jeg beskjed i FIS om at jeg må ta service innen 1300km eller 338 dager. Dette rimer vel ikke? Tenkte først at de hadde glemt å nullstille ved service, men da skule vel lampa lyst for lenge siden og ikke nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2011 Hadde service i Sverige ved 117000km for bytte av regreim, olje osv. I går ved kjørte 124000 km får jeg beskjed i FIS om at jeg må ta service innen 1300km eller 338 dager. Dette rimer vel ikke? Tenkte først at de hadde glemt å nullstille ved service, men da skule vel lampa lyst for lenge siden og ikke nå? Var forrige service på rundt 95.000km, sånn ca i August 2010? Da har dem i tilfelle glemt å nullstille serviceindikatoren på servicen i sverige. Normalt så varsler den hver 30.000km på longlife /2År, i alle fall om den har fått ny olje ubevisst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2011 Servicen var i Juli i år. Får ikke dette helt til å stemme jeg. Har byttet olje hver 15-16000 på denne siden kjøp i Des 2009. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2011 Servicen var i Juli i år. Får ikke dette helt til å stemme jeg. Har byttet olje hver 15-16000 på denne siden kjøp i Des 2009. Jeg tenker på når den servicen som var før den du hadde i juli var foretatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2011 Kanskje bilen din bare vil på verksted å bli dulla med Eivind? Er vel bare å resette servicen med vagcom da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2011 Joda, godt mulig den vil det. Kunne sårt trengt en polering før vinteren, men da får`n si det da og ikke mase om service Men det kommer kanskje ikke opp i FIS????? Kan du fikse dette i vagcom Kenny? Ser du har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 27, 2011 Joda, godt mulig den vil det. Kunne sårt trengt en polering før vinteren, men da får`n si det da og ikke mase om service Men det kommer kanskje ikke opp i FIS????? Kan du fikse dette i vagcom Kenny? Ser du har det. Nei FIS er ikke smart nok til å si ifra om polering Jo kan fikse det jeg vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 28, 2011 Høres bra ut, sender deg en pm så avtaler vi tid for møte en kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...