Har hatt service nylig - får beskjed om å ta service snart

Anbefalte innlegg

Hadde service i Sverige ved 117000km for bytte av regreim, olje osv. I går ved kjørte 124000 km får jeg beskjed i FIS om at jeg må ta service innen 1300km eller 338 dager. Dette rimer vel ikke? Tenkte først at de hadde glemt å nullstille ved service, men da skule vel lampa lyst for lenge siden og ikke nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde service i Sverige ved 117000km for bytte av regreim, olje osv. I går ved kjørte 124000 km får jeg beskjed i FIS om at jeg må ta service innen 1300km eller 338 dager. Dette rimer vel ikke? Tenkte først at de hadde glemt å nullstille ved service, men da skule vel lampa lyst for lenge siden og ikke nå?

Var forrige service på rundt 95.000km, sånn ca i August 2010?

Da har dem i tilfelle glemt å nullstille serviceindikatoren på servicen i sverige.

Normalt så varsler den hver 30.000km på longlife /2År, i alle fall om den har fått ny olje ubevisst ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Servicen var i Juli i år. Får ikke dette helt til å stemme jeg. Har byttet olje hver 15-16000 på denne siden kjøp i Des 2009.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Servicen var i Juli i år. Får ikke dette helt til å stemme jeg. Har byttet olje hver 15-16000 på denne siden kjøp i Des 2009.

Jeg tenker på når den servicen som var før den du hadde i juli var foretatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje bilen din bare vil på verksted å bli dulla med Eivind? ;)

Er vel bare å resette servicen med vagcom da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, godt mulig den vil det. Kunne sårt trengt en polering før vinteren, men da får`n si det da og ikke mase om service :) Men det kommer kanskje ikke opp i FIS?????

Kan du fikse dette i vagcom Kenny? Ser du har det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, godt mulig den vil det. Kunne sårt trengt en polering før vinteren, men da får`n si det da og ikke mase om service :) Men det kommer kanskje ikke opp i FIS?????

Kan du fikse dette i vagcom Kenny? Ser du har det.

Nei FIS er ikke smart nok til å si ifra om polering : haha :

Jo kan fikse det jeg vet du : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut, sender deg en pm så avtaler vi tid for møte en kveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.