#1 Skrevet Oktober 27, 2011 (endret) Fant denne liggende åpnet i motorrommet i dag. Noen som kan si hva det er for noe? Det ser ut som det hører til kupeviftesystemet, men jeg har ingen problemer med denne såvidt jeg har merket.. Fargen på ledningene ser ut til å være forskjellige på hver plugg hvor den ene har; 813 971 955 - han Rød med gul stripe Brun med grønn stripe den andre ser ut til å være enkeltfarget: 813 971 956 - hun Svart Rosa (?) Det er mulig fargene på den andre er noe feil da den har visst ligget i vann periodevis som kanskje kan ha gjort noe med fargen? Jeg har ikke koblet disse sammen (ennå) da pluggen er fuktig og det ser ut som pluggen skal være vanntett, siden den har bl.a. sirkelpakning osv. Kan det kanskje høre til rest-funksjon? Da jeg ikke har brukt den vet jeg jo ikke om den ikke fungerer.. Tar alle tips med takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2011 Til opplysning har jeg funnet ut at dette er til REST-varmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2011 Hva er REST-varmen ?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2011 Jeg TROR det er sånn at kupe viften går en stund etter bilen er parkert, mens det ennå er varme i registeret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2011 Stemmer det ja. Kan aktiveres når man parkerer så blåser den varmluft fra motoren inn i kupeen en stund (30 minutter?) mens man f.eks. er i butikken så er det varmt når man kommer ut igjen. Sånn: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2011 Jeg TROR det er sånn at kupe viften går en stund etter bilen er parkert, mens det ennå er varme i registeret. Riktig, det er også en sirkulasjonspumpe på kjølevannet for å sirkulere vannet, ellers hjelper det lite. Har dette på Vitoen på jobb, utrolig kjekt å bruke i regn og snøvær når man forlater bilen i kortere perioder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...