#1 Skrevet Oktober 27, 2011 Hvem utfører god bilpleie til en god penge her lokalt? Jeg fikser mye selv, men å vaske, det er jeg lite glad i! Skulle gjerne fått shinet og strekket opp bilen samt forseglet lakken på 200'n før vinteren. Tenkte å vente til våren med en oppstrekk, men det er vel før vinteren det virkelig trengs, vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2011 Vi har jo avtale med Kepler på Sem, Heine ser ihvertfall ut til å være fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2011 Jeg har hvert veldig fornøyd når jeg har hvert hos kepler, men har vi fortsatt rabatt der? Tror i hvertfall ikke alle er klar over det der oppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2011 Fikk en bekjent til å gnikke på bilen min, men uansett kjekt å vite hvor jeg kan dra for å få en oppstrekk på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2011 Jeg kan ta meg av en god del hvertfall Har jobbet på Kepler tidligere bl.a .. Driver nå litt for meg selv på hobby-basis .. Edit; Jeg er også kompis med Allan forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2011 Hehe, okey. Da er det ikke umulig at jeg kontakter deg da, når litt bilpleie trengs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...