#1 Skrevet Oktober 27, 2011 På denne bilen er det jo mildt sagt rådyrt å få byttet glødeplugger. Møller skal ha ca 9000kr. Slipper litt billigere unna på Snapdrive, med 6600kr. Så da får jeg jo lyst til å prøve selv, å spare nesten 6000kr. Men hva er mye jobb/vanskelig? Er det det at fangeren som må av som lager mye jobb, eller er det mer som må av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2011 Fangeren må av, hele fronten må løsnes og draes fram, innsuget må skrues av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2011 Fangeren må av, hele fronten må løsnes og draes fram, innsuget må skrues av. Oj. Det ER mye jobb altså. Når du sier hele fronten må løsnes, mener du da alt bak fangeren forran motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2011 Jepp, hele frontseksjonen må løsnes og draes fram. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2011 Jepp, hele frontseksjonen må løsnes og draes fram. Æsj, da er det for mye jobb til at det er noe jeg begynner på selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2011 Æsj, da er det for mye jobb til at det er noe jeg begynner på selv Det er korrekt det thomas skriver. Har selv gjort dette mange ganger.. Grei skruing... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2011 Det går uten å ta av innsuget også Er litt trangt bare, men jeg fikk det til..heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 28, 2011 Det er korrekt det thomas skriver. Har selv gjort dette mange ganger.. Grei skruing... Hvor lang tid brukte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 28, 2011 Så da får jeg jo lyst til å prøve selv, å spare nesten 6000kr. Kjør på, og lag en DIY med fine bilder når du først er i gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 29, 2011 Hvor lang tid brukte du? Husker ikke akkurat i timer men, dette bør gå unna på en kveld.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...