#1 Skrevet Oktober 31, 2011 (endret) AAN topp sprekkfri 2500 kr .. Modifisert 7a topp med halgiver feste i front og borret opp til turbo vannrail 4500 kr ? 7a toppdeksel selges 1000kr /glassblåst 1300 kr 3b kammer 300 kr /bud aan kammer 300 kr/bud kamgiver til kamdrev til 20vt en brukt og en med ny giver montert solgt Ufo fjørbein 500 kr aan blokk med veiv stempler , rust i 1 sylinder 3000 kr s4/s6 bakdiff 1000 kr aan bunnpanne 1000kr aan: toppdeksel, alu motorfester, oljerør til turbo , vannrør til turbo , kammhjul til ny typen hallgiver, oljetrykksfølere ++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2011 (endret) Liste oppdatert . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2011 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2011 Hei har du det dekslet i stål som du fester regreim dekslet i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2011 Kan sjå hva jeg finner .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2011 det hadde vært kjempefint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2011 har du løpehjul til reg. reim, det som sitter på veiva? til aan motor altså=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2011 det har jeg sikkert men er nokk best å kjøpe nytt .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 9, 2011 AAN fordeler solgt .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 9, 2011 Hei er de ufø fjørbeina komplette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 9, 2011 Er diffen fra s4 eller s6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 10, 2011 fjørbeina er kun med nav . Trur jeg ska ha en diff med og en uten sperre . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 10, 2011 (endret) Om du har diff med sperre, tar jeg den. Men har ikke mulighet til å betale før den 20'nd, håper det går greit? Har en kompis som bor i Isfjorden, han kan sikkert hente den for meg, siden det står du bor i molde. Er diff hel og pen og ikke herja i stykker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 10, 2011 fjørbeina er kun med nav . Trur jeg ska ha en diff med og en uten sperre . Jeg kjøper de fjørbeina av deg kan du sende ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 10, 2011 Om du har diff med sperre, tar jeg den. Men har ikke mulighet til å betale før den 20'nd, håper det går greit? Har en kompis som bor i Isfjorden, han kan sikkert hente den for meg, siden det står du bor i molde. Er diff hel og pen og ikke herja i stykker? Er det manuell eller automat han har ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 10, 2011 Manuell. Automat diffen er fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 11, 2011 Skal skjekke det opp idag , s6 diffen er fra automat (ckl) vertfall . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 11, 2011 Ok, om s4 diff er fra manuell tar jeg den, men har som sagt ikke mulighet til å betale før den 20 desember. Regner med du ikke har brukt den selv, siden du ikke er sikker på om den er fra automat eller manuell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 11, 2011 det såg dårlig ut det desverre .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 14, 2011 Ikke noe og gjøre med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 19, 2011 Har du coilene fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 19, 2011 Legger inn et bud på 500 kr på aan "fordeleren". Regner med du snakker om hallgiveren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 19, 2011 Da ligger den godt i hylla .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 19, 2011 Da ligger den godt i hylla .. Det hadde den gjort her og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 12, 2012 7a topp solgt . Vurderer salg av ombygd 7a topp med halgiver i front og hull til turbo vann rail . med standard ventiler . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...