#26 Skrevet Januar 26, 2012 Bump ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 26, 2012 hey, hva skal du ha for den ombygde 7 toppen da ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 26, 2012 litt usikker på pris .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 26, 2012 Er det med stikk aksler på s2 diffen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 31, 2012 (endret) Er det med stikk aksler på s2 diffen? nei dem jeg har skal jeg bruke selv . Lagt til etter 16 timer 5 minutter: Har også glassblåst 7a toppdeksel til salgs 1500 kr ?? Lagt til etter 3 dager 23 timer: bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 8, 2012 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 9, 2012 den der 7a toppen, har den vært overhalt på et vis eller er den kun modifisert for å passe på 20v turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 9, 2012 Kun modifisert .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 9, 2012 Selger du den 7a toppen kun komplett, eller er det mulig å gi bud på berre kammer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 9, 2012 Den er uten kammer den , jeg kan skaffe kammer av en jeg kjenner muligens .. du får gi et bud på pm .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 21, 2012 Bump ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 21, 2012 Budet mitt står fortsatt, nærmer seg henting av grom-topp nå så hadde gjort seg med en hallgiver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 22, 2012 foran eller bakkant du ska ha ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 22, 2012 Det er den i bakkant, "fordeleren". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 22, 2012 Hvilket drev kjører du med da ? selges ikkje under prisanntydning .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 22, 2012 Hvilket drev kjører du med da ? selges ikkje under prisanntydning .. Jeg skal vell kjøre med 3b fordelerdrev om jeg ikke husker feil. Akkurat nå er vell alt orginalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 22, 2012 Har fordeler med grovt drev av bronse . selges til prisantydning . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 23, 2012 HEY , har du noe Bilde av toppen som er tilsalgs ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 23, 2012 Det kan vel skaffest , men jeg drar vekk på arbeid imorgen så det blir ikkje før om ca 3 uker . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 11, 2012 Hei har du 7b kammer for salg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 11, 2012 BILDER AV TOPPEN ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 11, 2012 BILDER AV TOPPEN ?? Han skrev vell at han reiste på arbeid i 3 uker ?.. Det kan vel skaffest , men jeg drar vekk på arbeid imorgen så det blir ikkje før om ca 3 uker . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 17, 2012 (endret) Har et sett 7a kammer , men dem er montert i bilen min , dem blir byttet ut om noen uker . Er fortsatt på arbeid så bilde av topp er ikje tilgjengelig , men det er ikje så veldig mye å sjå heller da . er flere inntreserte i den så den blir nokk sendt av gårde iløpet av neste uke om jeg sku komme meg hjem fra australia . Lagt til etter 5 dager 9 timer: Da kommer jeg straks hjem , skal få ordna bilde av toppen på tirsdag tenke i . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 22, 2012 Bump ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 2, 2012 Har da flere 7a topper om noen sku vare inntrisert .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...