#26 Skrevet Oktober 30, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31126314 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 30, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 30, 2011 Her likte jeg alt, bortsett fra felgene.Ekte eller reps av LM, så er det fortsatt blitt like vanlig som clamydia i diverse områder Men bortsett fra felgene var denne en innertier etter mitt skjønn Vel synnes de felga gjordet bilen jeg.. lm ekte eller replica.. utsende som teller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 31, 2011 Har hatt en sølv 3BG jeg.. Står i signaturen min hvis du vil se.. Har lest tråden din før. Fulgt med i stillhet heter det vel Nydelig bil. Fikk du aldri fullført US list planene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 31, 2011 Ooooookey da, jeg er i selvdigger-humør idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 31, 2011 Har lest tråden din før. Fulgt med i stillhet heter det vel Nydelig bil. Fikk du aldri fullført US list planene? Jo takk for det, var veldig fornøyd med den! Nei gjorde ikke det De ble vel med bilen hvis jeg ikke husker feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 22, 2011 Flere som sitter på sølvfargede biler de synes er fete? Trenger litt mer inspirasjon her ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 26, 2011 Ganske fornøyd med sølvfarget bil jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 26, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 26, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 26, 2011 Noen bilder av bilen jeg hadde fra jeg var 18. En Audi 80 Type-89 (Ikke så god kvalitet på bildene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...