#1 Skrevet Oktober 27, 2011 I utgangspunktet ble bilen levert verksted fordi clutchen ikke virket. Måtte start bilen i gir. Etter clutchbytte på verksted er det en ulyd i girkassa som ikke var der når jeg leverte bilen. Minner om lyden som kommer ved litt slurvete forsøk på revers. Raslelyd. Kommer særlig på 3 gir, vet ikke hvordan det låter i 4 og 5 gir. Ikke ulyd når cluch inne. Lot bilen trille i tommgang og da kunne jeg ane en svært sakte rasling. Jeg merket meg også at det var kommet rumle-ulyd i venstre side (hjullager?) foran. Har absolutt ikke hørt det tiligere. Leverte bilen tilbake til verksted da jeg ikke tok sjansen på å kjøre lenger. Mekaniker var da enig at noe var galt. Til rumlelyden som hadde dukket opp mente han at det kunne komme av at det ble forandring i spenn i drivaksel etter at den var demontert og montert igjen i forbindelse med clutchbytte. Han ringte meg nå i ettermiddag og mente at ulyden i girkassa nok kom av at jeg hadde startet bilen noen ganger i gir, og at noe var gåent i kassa. Svært takknemlig for innspill:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...