#1 Skrevet Oktober 27, 2011 Hvordan er det å montere ekstralys på denne bilen? Vil det bli masse feilkoder pga dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2011 Nei, men det vil se helt jævlig ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2011 Bedre å se bra enn å se bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2011 NEi får vel ikke noe feilkoder om du kobler ekstralys med rele fra batteri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2011 Jeg vet det er folk på forumet som har bygget om parklysene til ekstralys, kanskje det er noe for deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2011 Jeg vet det er folk på forumet som har bygget om parklysene til ekstralys, kanskje det er noe for deg? Har bi xenon(adaptive) på bilen orginalt,og lang lys er syyykt dårlige. Kanskje ikke så pent med ekstra lys,men noe må gjøres. Har du noe link til noen som har byggd om parklys?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2011 Jeg bygde ekstra lys på en 2000 A6 for en kamerat her i forfjor. Han kjøpte seg ett sett med ekstra lys på biltema, (store svarte, med blå ring) Vi monterte 55w xenon i org.fjernlysa og 55w i de store ekstra lysene! Så ikke bra ut, men du verden for lyseffekt: rock : Settene ble bestilt ifra http://www.vvme.com, kostet ikke allverdens:) Billig og bra oppgradering for høst/vintermørket! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 28, 2011 Jeg har bygget om parklysa som langlys på min a6. Har utrolig bra lys,har bi exenon fra før. Satte inn H1 exenon der jeg hadde park fra før. Tok styrestrøm over rele til H1 lampa,uten feilmelding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 28, 2011 Byttet du bare pære og holder da Kim, eller måtte du gjøre noe annet også? Er det en ekte xenonpære med ballast og alt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 28, 2011 H1 er ikke noe standard org. xenon sokkel.. Men om du kjøper et billigsett, og får tak i org hella xenon ballast får du like kjapp tennetid som nærlysene. Har akkurat gjort dette på BMW'n, og deilig at det skjer noe med en gang man skrur på fjernlys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 28, 2011 jeg har jo byttet til facelift lykter med ledd,der stod det H1 pære som ikke var i bruk. Har sett at denne pæren blir brukt som kjørelys på andre audier. Vanlig xenon ettermonterings sett jeg har montert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 28, 2011 jeg har jo byttet til facelift lykter med ledd,der stod det H1 pære som ikke var i bruk.Har sett at denne pæren blir brukt som kjørelys på andre audier. Vanlig xenon ettermonterings sett jeg har montert. Må kanskje se om jeg har H1 pære,har ikke facelift lys på min. Takk for info:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...