#1 Skrevet Oktober 27, 2011 (endret) Hei Er det noen som vet om det er mulig å få åpnet bagasjeluka på passaten fra innsiden? Er det "bare" å ta ut de to skruene på hver siden oppe for å løsne det plast dekselet? Kommer man da til hele låse kassen? Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2011 Det sitter to skruer lenger ned også. I øvre kant av hullene som er for å ta tak i for å stenge luka, en på hver side. Klipsene sitter også ganske hardt, slik at det er en mulighet for at det kan gå i stykker når man tar det av med luka igjen. Låskassen og staget til selve låsen kommer du lett til når dekselet er av, og luka lar seg som regel åpne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2011 Hei Så ikke svaret ditt før nå, men jeg har nå altså klart å åpne dette Jeg måtte løsne det ene side dekselet helt bak, det som er rett innenfor bakvinduet på siden, for å kunne skru ut den ene skruene som er på toppen av det dekselet. Deretter klarte jeg å nappe av dekselet litt etter litt, helt til jeg kom fram til staget som åpner døra og nå kan jeg åpne luka fra utsiden, pga en fin liten strips.. Det mangler ett eller annet på den åpne delen som er inni døra, men akkurat nå fungerer det, men tenker jeg kjøper en elektrisk åpner fra bilxtra eller lignende. Mistenker att sentrallås motoren (eller hva det nå heter) er gåen. Er en kontakt med tre ledninger som er ganske "irr" skadet (grønn guffe) på, kan jo hende det hjelper med å fjerne det også. PS sentral låsen virker kun på alle de andre dørene ikke bakluka. Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...