Anbefalte innlegg

Hallo godtfolk.

Jeg har påtatt meg/fått ansvaret med å forhandle frem rabattavtaler på lokallagets vegne.

Så det store spørsmålet mitt er om det er noe ønsker der ute.

Bare å komme med forslag så skal jeg se hva vi får til.

MVH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer og lykke til! :)

Bilxtra på Årnes finnes det ingen rabattavtale med enda såvidt jeg vet, Snart kommer Meca til jessheim (blir fin-fin konkurranse for Mekonomen).

Har du mulighet for å ordne en oversikt over avtalene som finnes pdd for oslo lokallag spesifikt? Finnes jo mange lokale butikker i Oslo/akershus distriktet.

Mulig helt ute av det blå, men hva med Billakkspesialisten Engros på Lørenskog?

De fører alt i fra lakk, slip og bilpleie fra kjente leverandører som kunne vært kjekt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer og lykke til! :)

Bilxtra på Årnes finnes det ingen rabattavtale med enda såvidt jeg vet, Snart kommer Meca til jessheim (blir fin-fin konkurranse for Mekonomen).

Har du mulighet for å ordne en oversikt over avtalene som finnes pdd for oslo lokallag spesifikt? Finnes jo mange lokale butikker i Oslo/akershus distriktet.

Mulig helt ute av det blå, men hva med Billakkspesialisten Engros på Lørenskog?

De fører alt i fra lakk, slip og bilpleie fra kjente leverandører som kunne vært kjekt

snakk med kenneth på årnes så får du rabbat, snakka med han selv å han skulle legge dette inn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit om vi får en generell avtale med Bilxtra, slik at vi ikke alle er nødt til å dra til Årnes hvis det er noe man trenger ;)

Men er det noen som får rabatt hos lokale bedrifter som vi alle kan nyte godt av, så kan det være fint å poste det her, slik at Kjetil har en eksistrende avtale å henvise til :)

For min del handler jeg svært mye på nett, men en avtale med Mekonomen og Bilxtra de gangene jeg trenger noe derfra hadde vært midt i blinken : ja :

Og hvis ikke vi har avtale med noen som driver med solfilm, så bør vi få til noe nå Arve bytter jobb :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med rabatter hos Sweisswax og Scnadicshine?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit om vi får en generell avtale med Bilxtra, slik at vi ikke alle er nødt til å dra til Årnes hvis det er noe man trenger ;)

Men er det noen som får rabatt hos lokale bedrifter som vi alle kan nyte godt av, så kan det være fint å poste det her, slik at Kjetil har en eksistrende avtale å henvise til :)

For min del handler jeg svært mye på nett, men en avtale med Mekonomen og Bilxtra de gangene jeg trenger noe derfra hadde vært midt i blinken : ja :

Og hvis ikke vi har avtale med noen som driver med solfilm, så bør vi få til noe nå Arve bytter jobb :o

ja men en generel avtale går jo men det er mange av bilextra butikkene som er privat eid å da er det vanskelig får da kan de besteme selv.. jeg kan høre med de på jessheim da jeg har jobbet der..den er og privat..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rabatt på billakk og lakkeringsprodukter er sårt tiltrengt. Og et skikkelig rabattopplegg på et motorverksted. Og wûrth!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med rabatter hos Sweisswax og Scnadicshine?

Har ikke klubben avtale både hos Scandicshine og Parts & Retards?

Alternativt kan du bli VIP på detailersclub.no, da får du rabatt hos alle de seriøse bilpleiebutikkene i Norge ;)

Edit:

Ser at vi har avtale hos Scandicshine, dog ikke på Swissvax.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=106063

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fetter min driver med soting av vinduer.tatt kurs hos Arve

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torshov på strømmen har i alle fall ikke noe VACN rabatt lengre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta tak i dette fra tirsdagen og utover ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torshov på strømmen har i alle fall ikke noe VACN rabatt lengre :)

Skal ta tak i dette fra tirsdagen og utover ;-)

Nå har vi hatt 10% hos Torshov i ganske mange år, de burde kunne øke den til 15%. Som også er fordelskundene dems sin grunnrabatt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk 10 % på torshov strømmen for et par uker siden. Fordelskortkunder har rabatt på deler, ikke hele butikken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens!

Klubben har nå fått avtaler på Bilxtra Årnes og Råholt.

Rabatten er 15 % i snitt. Noe mer på noen varegrupper og mindre på andre.

Kunde nr:

Bilxtra Årnes - 100080

Bilxtra Råholt - 100109

Husk medlemskort! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.