#1 Skrevet Oktober 28, 2011 Jeg sliter med at dem rykker etter et halvt års tid på 95 audi s6en min.. Noen som vet om det selges forsterket type noe sted? Tenker da på den absolutt ovørste delen .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2011 Jeg har ikke sett noen forssterkede typer før, men mulig det finnes? Hvis disse ryker "til stadighet", har du skiftet den sorte støvplata ('prestekragen') som skal holde forurensninger vekk fra lageret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2011 Ja.. Jeg tror at grunnen er at koni demperne som sitter på er utrolig seie til og dra seg ut i forhold til orginal dempere og derfor blir det ekstra belastninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2011 Ja.. Jeg tror at grunnen er at koni demperne som sitter på er utrolig seie til og dra seg ut i forhold til orginal dempere og derfor blir det ekstra belastninger. Jeg har hatt senkfjærer og gule koni på S6 fjærben. Tror bilen har hatt det i en del år. Aldri noe problemer med fjærbenslagrene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2011 Er jo mulig jeg kjøpte dem på biltema!! (husker ikke helt) Kanskje det er grunnen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2011 Noen som har liggende et sett??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...