#1 Skrevet Oktober 28, 2011 (endret) Audi Concert 3 spiller selges til kr. 600 ,- Brukt, men som ny. Ta kontakt om du er interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2011 Audi Concert 3 spiller selges til kr. 1000 ,- Brukt, men som ny. Ta kontakt om du er interessert Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2011 Lekker! Hvordan er tilpasningen av denne til min a3? Se link under 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2011 Det er fult mulig. Finnes mange DIY for det på nettet. F.eks. denne: http://forums.generationdub.com/showthread.php?t=17108&page=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2011 hmm, var dårlig med bilder osv der da.. Hadde vært deilig med ny spiller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 29, 2011 Dårlig med bilder? Er massevis av bilder når jeg åpner siden vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 29, 2011 Det står at det er bilder der, men det kommer bare en ramme rundt alle bildene med ett rødt kryss inni .. hmm.. Kan hende det er noe galt med den pcen jeg sitter på! Skal se når jeg kommer hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 31, 2011 Go for it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2011 Go for it! aah, så vesentlig mer her ja! Satt på en pc som trolig ble laget før krigen sist.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 4, 2011 Fortsatt til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 3, 2011 ooooooooopp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 10, 2012 Ny pris, 900,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 21, 2012 Opp!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 7, 2012 Da prøver jeg med 800,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 3, 2012 Kupp! 600 ,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...