Sildrelyd i dashbord 2002 mod passat

Anbefalte innlegg

Har en 2002 modell passat 1,9TDI 4 motion.

Har en sildre lyd i dashbordet, virker som om det er vann som sirkulerer.. denne lyden er spesielt fremtredende ved gasspådrag. Er dette normalt eller er det noe som er galt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 2002 modell passat 1,9TDI 4 motion.

Har en sildre lyd i dashbordet, virker som om det er vann som sirkulerer.. denne lyden er spesielt fremtredende ved gasspådrag. Er dette normalt eller er det noe som er galt?

har denne på min og, har vert der siden jeg kjøpte den å det er to år siden, har ikke brydd meg noe med den da alt er normalt ellers..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Airconditionen på disse bilene sildrer litt. Er det nok det du hører. Ikke noe galt, bare rett og slett er sånn. Har hatt det på alle passaten jeg har hatt og klima har funka normalt på alle-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk noe svisje suselyd lyd i dasjen på min. titta litt i motorrommet og fant ut at det var masse vann nede foran frontruta som kom inn i kupe vifta. fikk ut blader osv som lå oppi der så rant vannet fint ut gjennom drenneringen igjen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde samme lyden på min...da var det toppakninga...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjent lyd ja. Har hatt det slik fra jeg kjøpte bilen for 5,5års tid siden.

Har ikke forandret seg heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

topppakning gåen på min da . samme lyd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.