#1 Skrevet Oktober 29, 2011 Driver å leiter etter Rs2 fangere, tok en rask tlf til møller for å spørre dem først. Regnet med 5-6000 kr for hver del, men neida, dem skulle ha over 17000!! for hver fanger Så leita etter en Rs2 bakfanger, har funnet en rieger rs fanger som jeg kan bruke til nødens med grei passform, men bakfanger finner jeg ingen plass Noen som har noen tips hvor jeg kan få tak i ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2011 Driver å leiter etter Rs2 fangere, tok en rask tlf til møller for å spørre dem først.Regnet med 5-6000 kr for hver del, men neida, dem skulle ha over 17000!! for hver fanger Så leita etter en Rs2 bakfanger, har funnet en rieger rs fanger som jeg kan bruke til nødens med grei passform, men bakfanger finner jeg ingen plass Noen som har noen tips hvor jeg kan få tak i ? Ebay.de Ligger både org front og bakfanger der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2011 Sett en del, men er ikke alle som er keen på å sende utenlands 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...