#1 Skrevet Oktober 29, 2011 På min Passat 3C vil ikke bagesjeromsluka åpne seg ved å trykke på nøkkelen? Ved å trykke på knappen inni bilen låses luka opp men går ikke helt opp. Har sjekket sikringer, koblinger og alt ser bra ut. Får heller ikke opp noen feilkode i vagcom. Noen som har vært borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2011 Sikker på du har sånn el. luke da? På biler uten el. luke låses kun luka seg opp når du trykker på knappen, må manuelt dra den opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2011 Sikker på du har sånn el. luke da?På biler uten el. luke låses kun luka seg opp når du trykker på knappen, må manuelt dra den opp.. Det kan godt være. Fikk opplyst av selger at det var el. luke på bilen, men at den aldri hadde fungert når han hadde bilen. Hvordan kan jeg sjekke om jeg har el.luke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2011 Se vedlagt bilde. Der jeg har tegna inn en rød runding skal det sitte en knapp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2011 Da kan jeg avklare det, jeg har ikke El. Luke. Hehe Takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2011 Jepp, den knappen på nøkkelen tror jeg muligens fungerer kun på sedan, for å låse opp koffertlokket? Den inni bilen er i alle fall kun til å låse opp bakluken hvis du f.eks. har motoren i gang og noen skal åpne bakluken samtidig. Den er nemlig låst mens motoren er i gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...