Anbefalte innlegg

audis-secret-prototype.jpg

 

Found this really great page about about the Audi’s secret prototype that even the board of directors didn’t want to manufacture. A 1000 horse power, mid engined rocket ship built for Group S never went in to production due to changes in rally racing regulations. A member from the S2 forums found this great magazine article and scanned them for everyone to enjoy.

Source: Ledei

 

audis-secret-prototype-1-300x181.jpg

 

audis-secret-prototype-2-300x160.jpg

 

audis-secret-prototype-3-300x224.jpg

 

audis-secret-prototype-4-300x182.jpg

 

audis-secret-prototype-5-300x217.jpg

 

audis-secret-prototype-6-300x182.jpg

 

 

 

 

 

http://importbible.com/2011/03/28/audis-secret-prototype/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ditta hadde hvert morro å bygd!!! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Repost på repost på repost, kom vel en repost i forrige uke og tror jeg.. Men artig artikkel ja.. Skulle likt å sett noen bilder evt en film av den spq med midtmontert motor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke mye Audi ut dette, men om Troll-fabrikken skulle laget en Gruppe S bil, kunne den sikkert sett noe sånt ut ;)

 

audis-secret-prototype-6-300x182.jpg

 

090208.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Repost på repost på repost, kom vel en repost i forrige uke og tror jeg.. Men artig artikkel ja.. Skulle likt å sett noen bilder evt en film av den spq med midtmontert motor.

 

Har ikke sett den på forumet før, så jeg beklager at jeg har repostet noe du har sett før Marius..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har heller ikke sett denne posten før. Bilen så merkelig ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er forsåvidt bare å bla litt nedover på første siden på Mediaforumet nå, så ligger det en tråd der;)

 

Men bilen er uansett kul!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.