#1 Skrevet Oktober 29, 2011 Hei har en a4 1.8 tq med bfb motorern( 163hk),hvilke plugger er mest optimale. Har per dags dato beru plugger på bilen som jeg kjøpte på mekonomen for en tid siden. Men jeg har hørt mye dårlig om Beru, har kjørt ca 30.000 km med de uten noen problemer. Bør helst ha Ngk plugger på bila eller?,så det var det som sto på bilen fra før av. Men de har jeg kasta,så husker ikke hvilke type Ngk plugger det var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2011 Bruker NGK V-Line 37 på min 1.8T. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2011 NGK-plugene spesifisert i ETKA funker GULL selv med GT28RS eliminator og 300 i motor de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2011 Bosch Platinum F5DP0R kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2011 VAG-delenr: 101 000 063 AA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2011 Henger meg på denne, men mitt spørsmål er om NGK V-line 37 også kan brukes på 1,8i-20V APT motoren, evt. hva kan brukes ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2011 Bosch Platinum F5DP0R kanskje? Knallplugger til trimmede 1.8t iaffal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2011 Til 1.8i kan du bruke NGK V-line 24. Under halve prisen av V-line 37 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 2, 2011 ngk bkr7e er billig og funker gull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 22, 2011 ngk bkr7e er billig og funker gull. Jeg kjører også på disse pluggene som jeg har "gappet" til 0.028". Kommer nok til å prøve BKR7IX-iridium neste gang. Litt verre å gappe disse iridium pluggene grunnet str på elektroden men det gikk greit med litt varsomhet på mine tidligere Denso IK22. Disse gikk jeg vekk ifra etter at flere i US fikk havari på disse pluggene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...