#1 Skrevet April 3, 2005 Ok. Jeg har bestemt meg. Jeg skal ha s3 styling på bilen min. Men hvor kan jeg få tak i et komplett s3 styling sett? Har leita litt uten hell. Hadde håpet på noen tips så jeg slipper å stå og stange hode i veggen .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 3, 2005 Skal du ha skjermene også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2005 hvilke skjermer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2005 hvilke skjermer? S3-skjermer? (ellers tror jeg du får en ganske drøy tilpassningsjobb for å få på S3-styling) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2005 Ja Skal ha det. Men jeg aner ikke hva dette ligger på i pris og hvordan tilpasningen er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2005 Mener vel S3 look??? Ellers blir det dyyyyyyyyyyyrt. Rieger sitt ligner da litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 4, 2005 Jeg skrev jo selvfølgelig feil i går. Jeg mente selvfølgelig S3 look:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 4, 2005 Her finner du litt av hvert ... http://www.eyecandyracing.no/styling_tuning_audi_a3.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...