Felger 9x14 et0, hvor selges det?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om sider der man får kjøpt felger i dim : 9x14 et0 :confused:

 

Takk for svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

koolart.no også har litt av hvert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om sider der man får kjøpt felger i dim : 9x14 et0 :confused:

 

Takk for svar :)

 

Sjekk ebay.de for å se hva som finnes igjen av RSL, BCW, Steffan etc, men på generelt gr.lag får du vel skikkelig 1995-stuk på bilen din med slike hjul, så ville seriøst vurdert noe annet, f.eks 8x14/15/16.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ebay.de for å se hva som finnes igjen av RSL, BCW, Steffan etc, men på generelt gr.lag får du vel skikkelig 1995-stuk på bilen din med slike hjul, så ville seriøst vurdert noe annet, f.eks 8x14/15/16.

 

Gode forslag der, men 8 blir ikke bredt nok.. Bredderne jeg vurderer tilsier at dem skal ha 9x14 et 0 for å se "riktig" ut.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var bare et forslag, da jeg veit kollevold skaffer mye rart til racing, særlig 13" og 15", så kanskje 14" også?! :)

ringer du og spør også med det samme? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ebay.de for å se hva som finnes igjen av RSL, BCW, Steffan etc, men på generelt gr.lag får du vel skikkelig 1995-stuk på bilen din med slike hjul, så ville seriøst vurdert noe annet, f.eks 8x14/15/16.

 

hva er feil med det du kaller 1995 stuk?

bredt er fett:shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er feil med det du kaller 1995 stuk?

bredt er fett:shf:

 

Det er ikke noe feil med det, men etter min mening har tiden gått fra det. G60-bredere, 9x16 og 215/40 16 er erstattet med stålskjermer og 8x16 og 215/35. Dessverre får man også kun 195/45 eller 225/40 14 og det er ikke spesielt lavt (lengre). Men det hjelper på utseendet hvis ikke hele dekksiden synes. Synd man ikke får 195/40 15 heller for da må man helt opp på 16 tom og det er jo litt stort på endel av de mindre bilene.

 

Men bygg gjerne en knallkul bil med 9x14 og vis at jeg tar feil :evil:

 

Fant forøvrig et bilde av min Polo 2F fra 1996, 8x14 ET15 med 195/45 14 rund baut, stakk vel ca 1 cm utenfor foran. Rosa RSL-merker : eek :

PoloCL1991.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RSL og Steffan har bare Et10, kan evt skaffe Nye Steffan i svart i 9x14 et10 pris ca 2000 stk.

Har evt RSL på lager i 8x14 et5 og 8x14 et15, selges kr 6000 for et slikt sett

 

225.40x14 er så og si utgått noen få sett igjen som jeg vet om i Tyskland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det det breddere alá Berg Cup du skal gå for? HTN og Image har ihvertfall mye å velge i. HTN har kanskje ikke noe som er akkurat ET0, men ihvertfall noe som er tett ved:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RSL og Steffan har bare Et10, kan evt skaffe Nye Steffan i svart i 9x14 et10 pris ca 2000 stk.

Har evt RSL på lager i 8x14 et5 og 8x14 et15, selges kr 6000 for et slikt sett

 

225.40x14 er så og si utgått noen få sett igjen som jeg vet om i Tyskland.

 

Det hørtes ut som en fin pris det der, tar kontakt på pm senere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det det breddere alá Berg Cup du skal gå for? HTN og Image har ihvertfall mye å velge i. HTN har kanskje ikke noe som er akkurat ET0, men ihvertfall noe som er tett ved:)

 

Berg Cup it is :evil: Har tittet litt på Image og de koster 1800 ett elle rannet per stykk som ikke er ikke, men + toll og frakt.. Skal sjekke ut HTN =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er feil med det du kaller 1995 stuk?

bredt er fett:shf:

 

:evil:: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Berg Cup it is :evil: Har tittet litt på Image og de koster 1800 ett elle rannet per stykk som ikke er ikke, men + toll og frakt.. Skal sjekke ut HTN =)

HTN koster jo sitt det også, men det er jo ikke dårlig kvalitet heller, og ikke er det så veldig stor fare for at du kommer over noen med like felger som deg her til lands:)

 

Kjør på med Berg Cup-kit, 9x14 ET0 og overse det Runar sier:p Greit nok at uten breddere ville det ha sett helt balle ut, men med kommer det til å bli helt knall: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.