#1 Skrevet Oktober 30, 2011 Hei, Hva bruker folk flest på nedpusset understell bremsecallipere osv? Er vanlig hammerlakk bra, eller bør det sendes til pulverlakkering? Har også lest om ett stoff som heter Por 15, er det noen forhandlere av dette i Norge? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2011 calipper lakk på calippere hammerlakk burde holde i lange baner om grunnarbeid med å pusse er godt nok så det sitter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2011 Hadde hammerite sort blank på fjærbeina for 5 år siden, ser ok ut ennå. Brukte samme på caliperne, og de er blanke og fine, men har ikke sett så mye banekjøring, da.. Sprayer over caliperne på cabben sånn omtrent hvert andre år med vanlig sort blank spraylakk, blir 'helt ok'. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2011 Jeg brukte bare silkematt bengalakk på kalipterene mine på a6en. det holdt 3 år fint men solgte jeg jo den så vet ikke åssen det er nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2011 Jeg har brukt Hammerite på diverse ting på bil som calipere, bremsetromler, hengerfester og eksospotter, og det funker greit det gjennom saltvintere og slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2011 Holder på å lakke understellet på S2'en og bruker Por 15. Sinnsyk bra finish på den lakken. Du får den hos http://www.gasolin.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 31, 2011 Takk for mange svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...