Delenummer tåkelys golf 4/bora

Anbefalte innlegg

Noken som jobba på møller eller nokon andre som sitter på delenummer til tåkelys(m/riller) nede i fanger på golf 1.6, skal ha det på tdi utgave(bora, det burde vel gå ann?):)

er lyktene festa i plast deksle(rillene) eller er det kvar for seg?

Veit om dette at ic får mindre luft, men det blir ordna:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf ble ikke levert originalt med tåkelys så vidt er meg kjent. Hella leverte dette som tilbehør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både Golf og Bora hadde de originale tåkelysene integrert i hovedlykten, nedenfor blinklyset. Settet som monteres i støtfangeren er uoriginalt utstyr fra Hella, og bør ikke monteres på TDI-biler (eller 1.8T), da det ikke er åpning i den ene grillen. Dermed får ikke intercooleren luft. Det går, derimot, å sage opp rillene slik at luft slipper igjennom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 4 1.6 blei levert med det sånn som eg har forstått det:)

Men om ikkje møller har sliktmer det nokon her inne som har slikt liggendes? Treng og ledningsnett:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en telefon til Hella hadde jeg vært deg. De har som komplett kit mener jeg. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 4 1.6 blei levert med det sånn som eg har forstått det:)

Du har forstått feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokon som vil bestille slikt sett? betaler xtra for det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.